tisdag 20 oktober 2009

Hårda slag i ett dunkelt ljus

Var ner på boxningsklubben idag för att börja plåta lite. Möttes av en rätt liten lokal med pissigt ljus och en massa boxare som skulle samsas på ytan. Inte de allra bästa fotoförhållandena så insåg snabbt att jag skulle få jobba brus för att hamna på någorlunda slutartider. Samtidigt som man plåtade gällde det att vara på tårna, ibland kom det medicinbollar flygandes för att inte tala om boxningssäcker och handskar. Men gled runt lite i utkanten och plåtade en massa. 8GB senare var träningen slut och jag hade en del bilder, det flesta var dock skitbilder men ändå bilder. Nu är jag igång!

1 kommentar:

Simon sa...

fan norde, det ser bra ut tycker jag! stilig profil där. bruset stör inte, det är ju boxning föfan. se bara till att inte köra fyra minuter boxningsbilder, då blir jag arg på dig.. varva! jobba på! skepp å hoj från nordsjön