lördag 9 januari 2010

Bloggtorka och omotivation

Efter en liten bloggtorka så är det väl dags att komma med ett litet inlägg nu igen. Jul och nyår har passerat och jag har varit halvt som halvt bortkopplad från resten av omvärlden i och med avsaknaden av radio, tv och internet över nyår.

Åkte upp till fjällen över nyår med familjen. Bastubad, spelkvällar och skidåkning var det som stog på dagsordningen de dagar vi var där. Hann även med ett besök i en sameby för att köpa lite renkött innan vi satte oss i bilen och styrde över fjälltopparna och tillbaka söderut igen. Men istället för att åka hem fortsatte jag raka vägen ner till huvudstaden och hem till Maria för en mysig halvvecka.

Under samma tid har jag också försökt plugga lite men det har väl inte direkt gått nå vidare. Med 5 dagar kvar kan jag nog säga att jag inte har varit så här oförberedd inför en tenta tidigare, har bara lyckats ta mig igenom 7o sidor än så länge. Med andra ord har jag mycket att göra innan torsdag!

2 kommentarer:

Amanda sa...

Det är väl inget ovanligt? haha :) När åker du upp? Jag funderar på att åka imorgon om jag orkar..

Anders Nordlén sa...

Näe, iofs så är det ju faktiskt inte det :P Sätter mig på tåget imorgon någon gång. Troligtvis vid tio eller ett typ.