tisdag 17 augusti 2010

Bröllopsfotografen

Nu i sommar fick chansen att följa Emil och Angelica på nära håll när de gifte sig med varandra under en fin bröllopscermoni. Var första gången jag fotade ett bröllop så var rejält nervös då man vet att bröllopsbilder inte är något man får misslyckas med, chansen att ta om dem finns ju inte direkt. Men måste säga att det gick bra, smög runt och fick lite olika vinklar så att jag blev nöjd. Största misstaget fick jag höra av en av besökarna efter var att jag hade gått runt med gylfen öppen. Men man kan ju inte lyckas med allt! =)

Just nu sitter jag med efterarbetet av alla bilder och vilket jobb det är! Ännu jobbigare är det att göra det på 13,3". Beställde en 23" skärm men dessvärre visar Macen och den nya skärmen olika fäger så en kalibrering krävs innan jag vågar börja använda den. Och imorgon åker jag en bit norrut för ett fem dagars gästspel hos Ljusdals Posten under den här och nästa vecka. Jobb in i det sista!

Sneakpeak:

Inga kommentarer: