torsdag 8 april 2010

Körslaget

Sitter inne på radktionen på NWT och läser senaste numret av Actionfoto, bra tidning måste jag säga. Men nu börjar det närma sig veckans slut för min del och jag ska närsomhelst stänga av och röra mig härifrån. Om mindre än två timmar avgår tåget till Stockholm och innan dess hade jag tänkt hinna få mig en matbit.

I Stoclholm väntar praktikseminarium med bildjourklassen imorgon. Ska bli härligt att få träffa alla igen och framförallt få höra och se hur de har det på sina redaktioner runt om i landet. Tänkte även hinna med att besöka utställningen Årets Bild 2010 + Brødrene av Elin Høyland som slår upp portarna imorgon på Galleri Kontrast.

Bjuder på en bild som jag tog för ett par veckor sedan, alldeles innan Körslaget drog igång. Jag var då iväg för att träffa Team Rongedal som sedan dess har fått en lustig resa. Ena stunden är de utröstande och andra är de tillbaka i tävlingen igen. Sköna snubbar verkar det vara iaf så nu håller vi tummarna för det värmländska bidraget!


2 kommentarer:

Erik Mårtensson sa...

Tjenare Anders! Kul o hitta din blogg så man kan följa din framfart i det värmländska tidningslandskapet. Keep up the good work!

Anders Nordlén sa...

Tack Erik, kul att höra från just dig :) Ska ner och spana in dina bilder på utställningen imorgon!