måndag 21 juni 2010

Karlstad stadslopp

Jobbveckan på Folkbladet avslutades med att jag fick jobba helg tillsammans med Erik Mårtensson och tillsammans skulle vi under lördagen täcka Karlstads stadslopp med allt vad det innebar från inlines till löpning. Att vara två fotografer på ett sådant evenemang visade sig vara väldigt bra och gav oss möjlighet att täcka av det hela rätt bra. Det jag inte hade hade Erik eller tvärtom. När inlinesloppet var avklarat tog jag plats i bakluckan på ledarbilen medan Erik gav sig iväg ut längs banan sen bar det av. Åkte med ända in till upploppet där jag gav mig ut längs banan istället. Det hela slutade i ett bildspel som ni hittar på den här länken. Ska tilläggas att Erik gjorde ett jättejobb under lördagen med alla saker han hade på sin lapp.. Erik som förresten sa sig vara dryckesautomatmästare, dock utan bevis än så länge.. Men det kanske han får chans att bevisa någon gång framöver istället.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Länken fungerade inte. Mvh Viola

Anders Nordlén sa...

Viola: Aj då! VF har nyligen gjort om hela sin webb och dessvärre verkar det som att bildspelen har fallit bort. Ska kolla upp utifall att de ligger undangömda någonstans på sidan och om det går att lösa!