torsdag 1 juli 2010

Lugna puckar

Har varit väldigt lugnt på fotofronten sedan jag kom hem till Söderhamn igen från Karlstad. Men det ska det bli ändring på, mindre än två veckor kvar till jobbet drar igång på Ljusnan nu nämligen. Kommer bli härligt! Och till veckan får jag ett fint paket också :)

Ikväll packar jag in mitt pick och pack i husvagnen och drar iväg med ett gäng ner till Mantorp där Gatebil går av stapeln i helgen. Däckrök, race, avgaser.. och så Lillasyster på scenen bland annat. Ackrediterad och klar, sköj sköj! Men framförallt varmt skulle jag tro!

Bilden då? Passade på att plocka med mig kameran till Edsbyn när laget mitt skulle iväg och lira match nu i veckan. Hade den blivit intressantare med en ännu tajtare beskärning? Kanske, eller troligtvis.. Men gillar hur vår andra medspelare ser så ointresserad ut trots anfall i bakgrunden. Hade iofs kanske kunnat gjort en höjdare av den istället men breddare känns roligare att kolla på.

1 kommentar:

Erik Nygren sa...

förväntar mig en lika bra rapport från mantorp iår som man fick förra året :)

Hur blir man ackrediterad?
fotar du åt någon eller va det som frilans?

Ha det!