fredag 7 januari 2011

Idéer är till för att spräckas

Hade bestämt mig för att skicka in fyra bidrag till Årets bild, allt var "klart å betart" redan kvällen innan men strax innan deadline skickade jag med en extra bild ändå. Har inte så stora förhoppningar direkt men skulle man lyckas få med en liten frimärksbild i boken vore det skoj. Däremot skulle det inte förvåna mig om man kommer att få se ett eller annat namn på folk man känner i den boken iår, har en känsla av det.

Har suttit och försökt spånat på det här med examensprojekt också. Har haft en idé som jag tror skulle kunna bli skön och bra. Men bra idéer är till för att spräckas! Och efter en titt på flygpriser till Hawaii så lägger jag nog det projektet på hyllan ett tag och spånar vidare istället.

Undrar om Fredrik trivs bäst i sin blå färg eller i svartvitt..


1 kommentar:

Pontus sa...

Jag har hört att han är en färgstark person.
Färg såg bra ut :)