söndag 29 januari 2012

Isåkning och björnattack

Spenderade en härlig dag på isen med mina vänner och passade på att filma lite med GoPro:n. Men som ni ser på bilden så lär jag nog inte ha fått de mest intressanta filmvinklarna från kameran då den neg ner sig efter en växling.

Under iskörningen fick jag ett samtal och blev utringd av Scanpix på en jaktolycka några mil längre bort. En jägare hade attackerats av en björn och låg svårt skadad i den svårtillgängliga skogen. Hann precis fram för att hinna få ett par bilder innan jag blev ivägkörd och brandmännen lämnade platsen.



2 kommentarer:

Sebastian sa...

Tyckte precis jag såg att Tv4 använde din bild i 22 nyheterna nu ikväll. (29:e januari) :)

Anders Nordlén sa...

Såg det jag med, den fick rätt bred spridning vad det verkade som :)