onsdag 29 februari 2012

EM i snöskotercross

Hade en riktigt rolig jobbhelg som var helt i min smak. Utöver bandyn som jag skrev om i förra inlägget bevakade jag EM och NM i snöskotercross. Testade att använda mig av en remotekamera för första gången, ställde upp den på en halmbal i en innerkurva på banan, och kunde få bilder från ett ställe där jag annars inte kunde stå.

Svenskarna visade vart skåpet skulle stå och plockade hem guldmedaljerna i alla klasser och där Oskar Norum var den som stog som EM-mästare efter en solig helg.









3 kommentarer:

Erik Nygren sa...

Riktigt bra bilder!
/Nygren

Palmen sa...

Shyssta bilder!!! Även specksigt att "Robin Karlsson" på bild fyra kollar in i kameran när du fota. Satt du å vänta på ögonkontakten eller ? ;)

Anders Nordlén sa...

Tackar :)
Jo han var skön den där Robin. Nåt varv senare släppte han styret och drog en posé framför kameran i en kurva innan han insåg att det nog var läge att gasa vidare igen =)